Ons absolute doel: tevreden klanten

In alles wat we doen als bank besteden we grote zorg aan de mening van onze klanten. We polsen dan ook regelmatig naar ervaringen via persoonlijk contact en tevredenheidsonderzoek. Want u verdient meer aandacht voor uw suggesties en feedback.

"De ervaringen van onze klanten liggen ons nauw aan het hart. Het tevredenheidsonderzoek dat we organiseren is dan ook een uitermate belangrijke bron van inspiratie, en maakt het mogelijk om verbeteringen door te voeren die rechtstreeks ontspringen vanuit de noden en meningen van onze klanten."

Dirk Wouters

Lid van het Directiecomité

U verdient meer aandacht: Leg onze Lat Hoger

Hebt u nu alvast enkele suggesties of verbeterpunten? Aarzel dan niet om dit met ons te delen. Met uw feedback gaan we voor nog beter.

Tevredenheidsonderzoek om de vinger aan de pols te houden

Elk jaar organiseren we een tevredenheidsonderzoek waarbij klanten gevraagd worden een beoordeling en feedback te geven. 1 op 5 klanten neemt actief deel aan deze bevragingen, en daar zijn we hen uiteraard zeer dankbaar voor.

Uit deze bevragingen leren we dat onze klanten Bank Van Breda waarderen omwille van de persoonlijke en gespecialiseerde aanpak waarmee we ondernemers en vrije beroepen adviseren. Zo getuigt een klant als volgt:

‘Dankzij de persoonlijke aanpak, de professionele raadgeving en de constructieve samenwerking in het verleden alsook naar de toekomst toe, geloof ik dat we een juiste match hebben met Bank Van Breda.’

Het tevredenheidsonderzoek in 2023 toont tot slot aan dat 90% van onze klanten tevreden is over de dienstverlening van Bank Van Breda. We meten dit aan de hand van de vraag: ‘In welke mate zou u Bank Van Breda aanraden?’.

2024 02 19 - Grafiek NPS 2023-1