Bedankt om uw ervaring met ons te delen

Dankzij uw beoordeling en suggesties kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren. Uw tevredenheid is namelijk ons absolute doel.

Hoe ervaart u onze dienstverlening? We horen het graag!

Via persoonlijke contacten en onderzoek monitoren we nauwgezet en regelmatig de ervaringen van onze klanten. Hun feedback is onze vinger aan de pols!

1 op 4 klanten neemt actief deel aan onze tevredenheidsonderzoeken. Daar zijn we uiteraard dankbaar voor.

Ook u kan ons helpen

Uw medewerking kan onze service een extra duwtje in de rug geven.

Mond-aan-mond-reclame speelt vandaag een cruciale rol. Wat u vertelt over onze diensten aan uw collega's, vrienden en familie is voor ons ontzettend belangrijk.

In welke mate zou u Bank Van Breda aanraden aan ondernemers en vrije beroepen?

NPS 2022 NL-1

62% van onze klanten antwoordt ‘zeker wel’ en geeft ons een score van 9 of 10.

Slechts 10% geeft een score van 0 tot 6.

Door het percentage van deze laatste groep (10%) af te trekken van het percentage van de eerste groep (62%) berekenen we de Net Promoter Score (NPS). Dit is een internationale standaard om klantentevredenheid te beoordelen.

De strenge berekeningswijze van de NPS resulteert in een zeer mooie score van +53% (62,40% promoters minus 9,83% detractors). Dit is voor zover wij weten ook voor 2021 één van de beste cijfers in de Belgische banksector.

Hebt u nu alvast enkele suggesties of verbeterpunten? Aarzel dan niet om dit met ons te delen.
Met uw feedback gaan we voor nog beter. 

Samen staan we sterker!