Bedankt om uw ervaring met ons te delen

Dankzij uw beoordeling en suggesties kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren. Uw tevredenheid is namelijk ons absolute doel.

Hoe ervaart u onze dienstverlening? We horen het graag!

Via persoonlijke contacten en onderzoek monitoren we nauwgezet en regelmatig de ervaringen van onze klanten. Hun feedback is onze vinger aan de pols!

1 op 3 klanten neemt actief deel aan onze tevredenheidsonderzoeken. Daar zijn we uiteraard dankbaar voor.

Ook u kan ons helpen

Uw medewerking kan onze service een extra duwtje in de rug geven.

Mond-aan-mond-reclame speelt vandaag een cruciale rol. Wat u vertelt over onze diensten aan uw collega's, vrienden en familie is voor ons ontzettend belangrijk.

In welke mate zou u Bank J.Van Breda & C° aanraden aan ondernemers en vrije beroepen?

nps 2021 NL

 

65% van onze klanten antwoordt ‘zeker wel’ en geeft ons een score van 9 of 10.

Slechts 5% geeft een score van 0 tot 6.

Door het percentage van deze laatste groep (5%) af te trekken van het percentage van de eerste groep (65%) berekenen we de Net Promoter Score (NPS). Dit is een internationale standaard om klantentevredenheid te beoordelen.

Met onze score van 60% zijn we koploper is de (Belgische) banksector.

Naast het NPS-onderzoek polsen we ook na een willekeurig contactmoment naar onze service.

Hebt u nu alvast enkele suggesties of verbeterpunten? Aarzel dan niet om dit met ons te delen.
Met uw feedback gaan we voor nog beter. 

Samen staan we sterker!

Contact