Contacteer ons
Word klant bij Bank van Breda.
Stel een specifieke vraag.
Hebt u een specifieke vraag? We staan klaar om u te helpen. Als bank voor ondernemers en vrije beroepen bieden we financieel advies en oplossingen op maat. Want u verdient meer advies.
Hoe word ik klant bij Bank Van Breda?
Online afspraak
Kennismakingsgesprek
Opvolging
Praktische informatie m.b.t. veilig bankieren
Fraude melden?
Of bent u het slachtoffer van phishing?
Bel dan onmiddellijk naar onze fraudelijn op 03 245 00 11.
Dit nummer is 24/7 bereikbaar.
Kaart gestolen of geblokkeerd?
Bel bij diefstal of verlies onmiddellijk Cardstop op 078 170 170 om misbruik te voorkomen.
Dit nummer is 24/7 bereikbaar.
Klokkenluidersregeling
Suggesties om onze dienstverlening te verbeteren of vragen over uw persoonsgegevens?
Doe een suggestie
Stel een vraag over uw persoonsgegevens
Formuleer een klacht
Stel een vraag
Breng uw vermogen in kaart met My Plan
Ontdek de 6 troevenVragen van mede-ondernemers en vrij beroepen
Wie kan klant worden bij Bank Van Breda?
Kan ik online een rekening openen?
Waarin verschilt Bank Van Breda van andere banken?
Bank Van Breda is een gespecialiseerde Belgische bank en richt zich enkel tot ondernemers en vrije beroepen. De bank is gesticht door Jos Van Breda in 1930 in Lier en heeft sindsdien steeds haar eigenheid bewaard.
Vandaag bezit Ackermans & van Haaren als referentie-aandeelhouder 78,75% van de aandelen van Bank Van Breda. De familie Delen participeert via Promofi voor 21,25% in het kapitaal.
Bank Van Breda en Delen Private Bank zijn zusterbedrijven. Beide hebben dezelfde aandeelhoudersstructuur.
Dankzij intense samenwerking biedt Bank Van Breda haar cliënteel ook de professionele diensten van dit gereputeerde huis aan.