Resultaten voor uw zoekopdracht ""
Andere veelgestelde vragen
Hoe inloggen in de VanBredaOnline app en website?
U beschikt als klant automatisch over een gratis toegang tot VanBredaOnline.
Met uw itsme-account logt u heel eenvoudig in in VanBredaOnline. U hebt verder niets nodig. Een itsme-account aanmaken kan via deze link.
Maakt u liever geen gebruik van itsme? Vraag dan een digipass aan via uw kantoor of onze Helpdesk Customer Care.
Download onze app in de App Store of Google Play. Registreer de app met itsme (of uw digipass).
Ik ben mijn kaart kwijt, kan ik deze tijdelijk blokkeren en deblokkeren als ik ze heb teruggevonden?
Ja, u blokkeert uw kaart best tijdelijk uit veiligheidsoverwegingen. Klik hiervoor op “Kaarten” links in het menu. U krijgt nu een overzicht van al uw kaarten, gegroepeerd per rekeningnummer. Klik op de kaart die u tijdelijk wenst te blokkeren en klik rechts bij Acties op “Kaart tijdelijk blokkeren”. Bevestig de blokkering met uw digipass of itsme. Via de Actie “Kaart opnieuw activeren” kunt de blokkering opheffen.
Bij diefstal, verlies of vermoeden van fraude dient u uw kaart te blokkeren via Cardstop: +32 78 170 170 (24/24)
Mijn boekhouder vraagt documenten op. Waar kan ik ze terugvinden via de website?
Kan ik mijn persoonsgegevens (adres, nieuwe eID...) aanpassen via de website?
Klik bovenaan in het menu op het profielicoon met uw naam. Bij “Algemeen” kunt u onder “Contactgegevens” uw e-mail adres wijzigen. Onder “Mobiele toestellen” kunt u de toegang tot de mobiele app verwijderen.
Bent u recent verhuisd of heeft u een nieuwe identiteitskaart gekregen? Klik dan op “Persoonsgegevens” en vervolgens op “Wijzigen” bij “Identiteitskaart”. Kies vervolgens voor Itsme en kijk eerst uw Itsme gegevens na . Klik op “Volgende” en “Voltooien” om uw gegevens aan te passen.
Zijn uw Itsme gegevens niet meer juist, update deze dan eerste via volgende link: https://my.itsme.be/self/update/nl/identification