Debetkaart

Met uw debetkaart kunt u gemakkelijk betalen en geld opnemen. Waar u ook bent, u hoeft geen cash geld meer bij te hebben om iets aan te kopen. Betalen was nog nooit zo eenvoudig en veilig!

Wat kan ik met mijn debetkaart doen?

U hoeft niet langer bankbiljetten of munten op zak te hebben. Met uw debetkaart kunt u gemakkelijk en veilig uw aankopen betalen. U kunt ook overal ter wereld contant geld opnemen.

U kunt ook met uw smartphone betalen door uw debetkaart te koppelen aan de app Payconiq by Bancontact.

Is er een maximumlimiet voor mijn geldopnames?

Deze limiet kan worden besproken met uw account manager.

Via ons online platform of onze mobiele app VanBredaOnline kunt u op elk moment uw totale uitgaven en het saldo van uw rekeningen raadplegen.

Nog vragen? Bespreek dit gerust met uw account manager!

FAQ

Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn kaart?

  • Bel onmiddellijk Card Stop (+32 70 344 344) om misbruik te voorkomen. Card Stop is 24 uur per dag bereikbaar.
  • Doe altijd aangifte bij een plaatselijk politiekantoor bij verlies van uw kaart.

Card Stop +32 70 344 344

De operator ontvangt de oproep, blokkeert uw kaart(en) en stelt een dossier samen. Geef de naam van de kaarthouder en eventueel het kaart- of rekeningnummer.

Als u uw kredietkaart telefonisch laat blokkeren, ontvangt u automatisch een nieuwe kaart (tenzij u uitdrukkelijk zegt dit niet te willen).

U krijgt een dossiernummer dat u zorgvuldig moet bewaren.

Het is belangrijk dat u persoonlijk contact opneemt met Card Stop. U kent immers de precieze omstandigheden van de diefstal of het verlies.

In de VanBredaOnline app vindt u het nummer van Card Stop in de rubriek “Contact”. U kunt er ook te allen tijde het nummer van uw bankrekeningen raadplegen.

Contact