Kredietkaart
Voordelen
- Eenmaal per maand gedebiteerd
- Kan wereldwijd worden gebruikt
- Mogelijkheid om de gebruikslimiet te wijzigen
- Eenvoudig en veilig
Welk type kredietkaart kan ik aanvragen?
- MasterCard Blue: dit is de standaard kredietkaart voor privégebruik.
- MasterCard Gold: deze meer exclusieve kredietkaart voor privégebruik wordt geleverd met een bijstandsverzekering.
- MasterCard Business: voor professioneel gebruik is dit de juiste kredietkaart voor u.
Wat kan ik met mijn kredietkaart doen?
U kunt met uw kredietkaart in België of het buitenland betalen in een winkel, ook contactloos. U kunt uw kredietkaart uiteraard ook gebruiken voor uw online aankopen.
U kunt ook contant geld in euro of in een andere valuta opnemen bij een geldautomaat die MasterCard-kaarten accepteert.
Kan ik mijn betalingslimiet wijzigen?
U kunt uiteraard uw eigen limieten bepalen door contact op te nemen met uw account manager.
Via ons online platform of onze mobiele app VanBredaOnline kunt u op elk moment uw totale uitgaven en het saldo van uw kredietkaart raadplegen.
FAQ
Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn kaart?
- Bel onmiddellijk Card Stop (+32 78 170 170) om misbruik te voorkomen. Card Stop is 24 uur per dag bereikbaar.
- Doe altijd aangifte bij een plaatselijk politiekantoor bij verlies van uw kaart.
Card Stop +32 78 170 170
De operator ontvangt de oproep, blokkeert uw kaart(en) en stelt een dossier samen. Geef de naam van de kaarthouder en eventueel het kaart- of rekeningnummer.
Als u uw kredietkaart telefonisch laat blokkeren, ontvangt u automatisch een nieuwe kaart (tenzij u uitdrukkelijk zegt dit niet te willen). U krijgt een dossiernummer dat u zorgvuldig moet bewaren.
Het is belangrijk dat u persoonlijk contact opneemt met Card Stop. U kent immers de precieze omstandigheden van de diefstal of het verlies.
In de VanBredaOnline app vindt u het nummer van Card Stop in de rubriek “Contact”. U kunt er ook te allen tijde het nummer van uw bankrekeningen raadplegen.