Online Banking

Met ons virtuele platform VanBredaOnline waren bankverrichtingen nog nooit zo eenvoudig. U hoeft uw huis niet meer uit en krijgt met één muisklik toegang tot al onze diensten.

Voordelen

  • Eenvoudig en efficiënt
  • Volledig beveiligd
  • Snelle betalingen
  • 24 uur per dag, 7 dagen per week, beschikbaar

01
Wat kan ik doen op VanBredaOnline?

Door in te loggen op VanBredaOnline kunt u gebruik maken van alle voordelen van een online bank:

  • Uw rekeningen en bankkaarten raadplegen en beheren
  • Uw beleggingen en kredieten controleren
  • Betalingen uitvoeren
  • Overschrijvingen uitvoeren
  • In alle veiligheid communiceren met uw bankkantoor of onze helpdesk

U kunt ook persoonlijke documenten ondertekenen, zoals een identificatieformulier, volmachtformulier, intekening op fondsen en effecten, enz.

02
Is deze online dienst veilig?

Uiteraard! VanBredaOnline voldoet aan zeer strenge veiligheidsnormen. U surft op onze website via een beveiligde verbinding met behulp van Itsme of uw digipass. Deze verbinding versleutelt alle informatie die u verzendt of ontvangt. Voor meer veiligheid moet u ook bepaalde transacties bevestigen, zoals overschrijvingen of de ondertekening van documenten.

U krijgt toegang tot de app via itsme of uw persoonlijke digipass, daarna volstaat uw persoonlijke pincode, face ID of touch ID voor de meest courante verrichtingen.
Voor een aantal verrichtingen (documenten, bepaalde betalingen) is ondertekening met de digipass of itsme vereist. Enkele betalingen dienen bijkomend met SMS code gevalideerd te worden.

03
Kan ik snel overschrijvingen doen?

Met onze online bank kunt u in een handomdraai betalingen verrichten. Betalingen die vóór 15.00 uur worden ingevoerd, komen dezelfde dag aan bij de bank van de begunstigde.

Enkel voor Belgische betalingen kunt u er ook voor kiezen om een online betaling als instantoverschrijving in te geven. De betaling komt dan onmiddellijk aan bij de bank van de begunstigde.

Log in op VanBredaOnline en ontdek onze uitgebreide diensten!

FAQ

Hoe weet u zeker dat u bent ingelogd op de echte site van VanBredaOnline?

Controleer het adres van de website: https://secure.bankvanbreda.be is het enige echte adres van VanBredaOnline. U kunt het adres van de website ook in uw favorieten opslaan. Zo hebt u sneller toegang tot de site.

Hoe bescherm ik mijn account en gegevens?

Laat u niet beïnvloeden en geef geen gevoelige informatie (codes, accountgegevens, enz.) door op een website waarnaar u via e-mail, telefoongesprek, sms, sociale netwerken, enz. bent doorverwezen. Controleer altijd of u op onze correcte site bent.

Zoek niet naar VanBredaOnline op zoekmachines zoals Google. U zou kunnen worden doorverwezen naar een frauduleuze site. Klik ook niet op Google-advertenties om naar Van BredaOnline te gaan.

Hoe bescherm ik mijn codes en wachtwoorden?

Uw wachtwoorden en pincodes zijn persoonlijk. Niemand mag u om uw wachtwoord of pincode vragen via e-mail, telefoon, post of op sociale netwerken. Onze bank zal u nooit om deze gegevens vragen.

De digipass is geen gewone kaartlezer, maar de toegangssleutel tot uw vermogen. Een handtekening met de digipass staat gelijk aan een officiële handtekening. Bewaar uw digipass op een veilige plaats en laat niemand anders hem gebruiken.

Installeer regelmatig de meest recente versie van uw browser en besturingssysteem. Deze voldoen aan de laatste veiligheidseisen.

Helpdesk Customer Care

Waar kan ik terecht bij problemen? 

Onze Helpdesk Customer Care staat voor u klaar tijdens de werkdagen van 8u30 tot 17u00 op het nummer +32 (0)3 217 53 88.

U bereikt ons ook via een bericht in VanBredaOnline of u kan een e-mail sturen naar helpdesk@bankvanbreda.be.

Hebt u een vermoeden van misbruik van uw rekening(en) via de VanBredaOnline app of website? Dan kan u ook buiten de kantooruren terecht op het nummer +32(0)3 217 52 00.

Voor fraude met bankkaarten belt u rechtstreeks met Card Stop op +32(0)70 344 344.

FAQ - Vragen over VanBredaOnline of uw digipass

 

Contact