Skip to content
Bank - Banque Van Breda

U verdient meer inspraak

In alles wat we doen als bank besteden we grote zorg aan de mening van onze klanten. We polsen dan ook regelmatig naar ervaringen via persoonlijk contact en tevredenheidsonderzoek. Want u verdient meer aandacht voor uw suggesties en feedback.

De ervaringen van onze klanten liggen ons nauw aan het hart, en hun feedback en suggesties zijn dan ook een belangrijke bron van inspiratie. Alleen zo is het mogelijk om verbeteringen door te voeren die rechtstreeks ontspringen vanuit de noden en mening van onze klanten

Dirk Wouters

Lid van het Directiecomité

Klantenbevragingen

Elk jaar organiseren we ons tevredenheidsonderzoek waarbij we alle klanten vragen om een beoordeling en feedback te geven. Deze commentaar en suggesties zijn voor ons een belangrijke bron van mogelijke verbeterpunten. 1 op 5 klanten neemt actief deel aan deze bevragingen, en daar zijn we hen uiteraard zeer dankbaar voor. Alle commentaar en suggesties worden zorgvuldig nagelezen en geëvalueerd, waarvan een deel wordt omgezet in concrete actiepunten. 

Naast het jaarlijkse tevredenheidsonderzoek voeren we ook een bevraging uit over de tevredenheid van de Van Breda Online mobiele applicatie

Dankzij deze feedback hebben we reeds concrete verbeteringen kunnen doorvoeren. Denk bijvoorbeeld aan de nieuwe structuur en lay-out van de Van Breda Online mobiele applicatie, alsook welke functies de applicatie dient te bevatten en hoe we deze zo goed mogelijk kunnen afstemmen op de noden van u als klant (bijvoorbeeld de MyPlan functionaliteit).

Daarnaast onderzoeken we momenteel ook verder hoe we onze klanten zo optimaal mogelijk digitaal kunnen ondersteunen - zowel op vlak van communicatie als op vlak van service. 

Klantenpanels

Regelmatig organiseren we ook klantenpanels, waarbij we samen met klanten rond de tafel gaan zitten om bepaalde topics in detail te bespreken. De focus hierbij ligt steeds op de klant: hoe kunnen we onze service en diensten zo goed mogelijk afstemmen op wat u als klant verwacht en nodig hebt?

Wenst u graag gecontacteerd te worden om deel te nemen aan een panelgesprek?

Ik neem graag deel

Open feedbackformulier

Naast de klantenbevragingen en klantenpanels hebben we ook een open feedbackformulier waar u als klant doorheen het jaar vrijblijvend suggesties en feedback kan geven voor een betere service.

Leg onze lat hoger

Hebt u nu alvast enkele suggesties of verbeterpunten? Aarzel dan niet om dit met ons te delen. Met uw feedback gaan we voor nog beter.

Geef feedback