Mijn Digipass
Druk op de rode knop om uw digipass aan te zetten. Breng de initiële pincode in die u in een gesloten enveloppe via de post ontvangen heeft en bevestig met OK. Kies vervolgens een nieuwe persoonlijke pincode van 4 cijfers. Druk op OK. Bevestig de gekozen code door ze opnieuw in te brengen. Druk op OK.
Uw user id bestaat uit 6 cijfers. U vindt dit rechtsbovenaan op het door u ondertekende VanBredaOnline contract. Neem contact op de helpdesk indien u uw user id niet terugvindt.
U heeft 5 keer een verkeerde pincode ingebracht? Uw digipass is geblokkeerd en er verschijnt een ‘unlock’ code op het scherm. Neem contact op met onze helpdesk die u zal helpen een nieuwe pincode in te stellen.
Breng 5 keer een foutieve pincode in op uw digipass. Uw digipass blokkeert en er verschijnt een ‘unlock’-code op het scherm. Neem contact op met onze helpdesk die u zal helpen een nieuwe pincode in te stellen.
Uw pincode kan u wijzigen wanneer u wenst.
- Zet uw digipass aan.
- Druk op de knop MENU
- Druk op 1 Digipass
- Druk op 3 Verander pin.
- Breng u huidige pincode in en bevestig met OK
- Breng 2x een nieuwe pincode in en bevestig telkens met OK.
- Controleer of user ID, digipass serienummer en digipass code correct zijn ingevuld. Na 5 niet geslaagde pogingen wordt uw toegang geblokkeerd en dient u telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk.
- Gebruik uw digipass zonder bankkaart
Vervang de batterijen van uw digipass niet, het toestel kan nadien niet gesynchroniseerd worden. Vraag een nieuwe digipass aan:
- via een bericht in VanBredaOnline of
- telefonisch tijdens de kantooruren op +32 (0)3 217 53 88
Uw digipass is defect. Het toestel synchroniseren is niet mogelijk. Vraag een nieuwe digipass aan:
- via een bericht in VanBredaOnline of
- telefonisch tijdens de kantooruren op +32 (0)3 217 53 88
- Gebruik uw digipass zonder bankkaart.
- Kijk na of u correcte DATA heeft ingebracht in uw digipass, volg hiervoor nauwgezet de instructies die u krijgt in OLB website op OLB app
Zonder uw user ID en persoonlijke pincode heeft niemand toegang tot uw rekeningen en vermogen. Toch meldt u het ons best onmiddellijk wanneer u vaststelt dat uw digipass verloren is of gestolen werd.
- U meldt het via digipass@bankvanbreda.beof + 32 (0)3 217 53 88 (tijdens de kantooruren).
- Onze helpdesk blokkeert uiterlijk de volgende bankwerkdag uw digipass.
- U ontvangt enkele dagen later een nieuwe digipass per post. Tenzij u deze liever afhaalt in uw kantoor na afspraak, laat het ons dan zeker weten.