Mijn Digipass

Hoe activeer ik mijn digipass?

Druk op de rode knop om uw digipass aan te zetten.  Breng de initiële pincode in die u in een gesloten enveloppe via de post ontvangen heeft en bevestig met OK.  Kies vervolgens een nieuwe persoonlijke pincode van 4 cijfers.  Druk op OK.  Bevestig de gekozen code door ze opnieuw in te brengen.  Druk op OK.

Waar vind ik mijn user id ?

Uw user id bestaat uit 6 cijfers.  U vindt dit rechtsbovenaan op het door u ondertekende VanBredaOnline contract.  Neem contact op de helpdesk indien u uw user id niet terugvindt.

Uw digipass geblokkeerd?

U heeft 5 keer een verkeerde pincode ingebracht?  Uw digipass is geblokkeerd en er verschijnt een ‘unlock’ code op het scherm. Neem contact op met onze helpdesk die u zal helpen een nieuwe pincode in te stellen.

De pincode van uw digipass vergeten?

Breng 5 keer een foutieve pincode in op uw digipass.  Uw digipass blokkeert en er verschijnt een ‘unlock’-code op het scherm. Neem contact op met onze helpdesk die u zal helpen een nieuwe pincode in te stellen.

Hoe wijzig ik de pincode van mijn digipass?

Uw pincode kan u wijzigen wanneer u wenst.

  1. Zet uw digipass aan.  
  2. Druk op de knop MENU
  3. Druk op 1 Digipass
  4. Druk op 3 Verander pin.
  5. Breng u huidige pincode in en bevestig met OK
  6. Breng 2x een nieuwe pincode in en bevestig telkens met OK.
Toegang op de inlogpagina geweigerd?
  • Controleer of user ID, digipass serienummer en digipass code correct zijn ingevuld. Na 5 niet geslaagde pogingen wordt uw toegang geblokkeerd en dient u telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk.
  • Gebruik uw digipass zonder bankkaart
Digipass meldt “battery low”, mag ik de batterijen vervangen?

Vervang de batterijen van uw digipass niet, het toestel kan nadien niet gesynchroniseerd worden. Vraag een nieuwe digipass aan:

  • via een bericht in VanBredaOnline of
  • telefonisch tijdens de kantooruren op +32 (0)3 217 53 88
Waarom krijg ik de melding please login to resynchronise?

Uw digipass is defect.  Het toestel synchroniseren is niet mogelijk. Vraag een nieuwe digipass aan:

  • via een bericht in VanBredaOnline of
  • telefonisch tijdens de kantooruren op +32 (0)3 217 53 88
Uw digipass handtekening geweigerd?
  • Gebruik uw digipass zonder bankkaart.
  • Kijk na of u correcte DATA heeft ingebracht in uw digipass, volg hiervoor nauwgezet de instructies die u krijgt in OLB website op OLB app
Verlies of diefstal van digipass?

Zonder uw user ID en persoonlijke pincode heeft niemand toegang tot uw rekeningen en vermogen. Toch meldt u het ons best onmiddellijk wanneer u vaststelt dat uw digipass verloren is of gestolen werd.

  1. U meldt het via digipass@bankvanbreda.beof + 32 (0)3 217 53 88 (tijdens de kantooruren).
  2. Onze helpdesk blokkeert uiterlijk de volgende bankwerkdag uw digipass.
  3. U ontvangt enkele dagen later een nieuwe digipass per post. Tenzij u deze liever afhaalt in uw kantoor na afspraak, laat het ons dan zeker weten.
Uw digipass serienummer opslaan?

Selecteer de optie “serienummer opslaan op dit toestel” op de inlogpagina. Uw digipass serienummer wordt zo opgeslagen in een cookie in uw browser. Kijk de instellingen van uw browser na indien dit niet lukt.  Neem voor meer informatie contact op met de helpdesk.

Contact