test

Tevreden cliënten

Cliënten als promotors

Om een vinger aan de pols te houden, monitoren wij de ervaringen van onze cliënten minutieus en regelmatig. Via persoonlijk contact en via onderzoek. 

In een verzadigde markt, speelt de mond-aan-mond-reclame een cruciale rol. Dat maakt het belangrijk wat onze cliënten over onze diensten zeggen aan hun collega's, vrienden en familie. 

De ‘Net Promotor Score’ (NPS) geeft glashelder weer hoe cliënten onze aanpak inschatten.  

“In welke mate zou u Bank J. Van Breda & C° aanraden aan ondernemers/ vrije beroepen?”

De cliënten kunnen een score geven van 0 voor ‘ helemaal niet’ tot 10 voor ‘zeker wel’. Voor de berekening verminderen we ‘promotors’ met ‘detractors’. We houden enkel rekening met cliënten die een uitgesproken score geven.

34% van de cliënten nemen de tijd om ons feedback te geven. Hun engagement is enorm en daar zijn we onze cliënten heel dankbaar voor! 

57% - 7% geeft een NPS van 50! Onze NPS behoort met een score van 50 tot de hoogste van de Belgische banksector. Wij zijn daar blij mee omdat deze indicator niet alleen tevredenheid meet, maar ook aangeeft hoe cliënten onze positionering en onze waarden ervaren.

Kom te weten waar wij voor staan. Lees onze bedrijfsmissie. >

 

Tevreden medewerkers, tevreden cliënten

Behalve een hoge cliëntentevredenheid, geniet Bank J.Van Breda & Cº ook een hoge werknemerstevredenheid. We namen in 2017 opnieuw deel aan het onderzoek "Great Place To Work". Hieruit blijkt: 94% van onze medewerkers vinden de bank een hele goede organisatie om voor te werken. 

Solliciteer voor een job bij Bank Van Breda. >.

 

Bent u tevreden? 
Vertel het aan uw collega's en kennissen.

Hebt u suggesties of klachten?
Al uw feedback is welkom bij Ria Verbeke via cliententevredenheid@bankvanbreda.be. Wij nemen binnen de drie bankwerkdagen contact met u op.