test

Veilig mobiel bankieren met uw smartphone

Bij de ontwikkeling van onze VanBredaOnline app pasten we de hoogste veiligheidsstandaarden toe. Bovendien blijven we investeren in veiligheid.

 

Bank J.Van Breda & C° ziet toe op uw veiligheid.

  • Om de app te installeren, heeft u uw persoonlijke digipass nodig.
  • We verhinderen de toegang voor smartphones die minder veilig zijn geworden door rooting of jailbreaking.
  • Uw persoonlijke- en bankgegevens worden niet op uw toestel bewaard.
  • Alle communicatie en verrichtingen tussen de app en de bank verlopen steeds via een uiterst beveiligde verbinding.
  • Beveiligingssoftware is lokaal geïnstalleerd op uw smartphone.
  • Voor grotere bedragen moet u tekenen met uw digipass.
  • Als er 5 keer de verkeerde code ingetoetst wordt, blokkeren we de toegang tot de app.
  • Als de app 60 seconden geen beweging detecteert, wordt er automatisch afgemeld.

 

Smartphone verloren of gestolen?

Via www.vanbredaonline.be kan u op elk moment de toegang tot de app verwijderen. U hebt hiervoor uw digipass nodig. Tijdens de werkuren kan u hiervoor ook bellen met de Helpdesk Customer Care op 03 217 53 88.

 

Tips om uw veiligheid nog beter te garanderen

  • Activeer een vergrendelcode om uw smartphone te blokkeren wanneer u deze niet gebruikt.
  • Houd de software op uw toestel altijd up-to-date.

 

> Maak kennis met onze app 
> Uw login VanBredaOnline aanvragen